Σελίδες

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Πως να ενσωματώσετε την connectbar στον browser σας

Η connectbar είναι μια toolbar για τον firefox και για τον chrome. Μου την πρότεινε πρίν ένα χρόνο περίπου κάποιος γνωστός μου και από τότε δεν λείπει από κανένα browser που χρησιμοποιώ.
Η connectbar παρέχει μια πληθώρα από χρήσιμες εφαρμογές στον χρήστη και προσωπικά την βρίσκω πολύ χρήσιμη.
Μερικές από αυτές είναι:
  • ραδιόφωνο με δεκάδες σταθμούς και δυνατότητα να προσθέσει κανένας δικούς του
  • youtube shortcut για γρήγορη αναζήτηση ενός video ή επανάληψη του
  • facebook shortcut
  • διάφορα παιχνίδια
  • online μαγαζιά
  • καρτέλες με αθλητικά, μουσική, πληροφορίες
  • μηχανές αναζήτησης
  • συντόμευση για τον καιρό τις πόλης σας 
  • και πολλά άλλα χρήσιμα εργαλεία που θα θέλατε να έχετε ανά πάσα στιγμή σε μία toolbar.
Η connectbar διατίθεται για κάθε λειτουργικό (unix (linux-mac) - windows)
Μπορείτε να την κατεβάσετε δωρεάν από τη σελίδα http://www.connectbar.gr

Στη συνέχεια ακολουθούν μερικά ενδιαφέροντα printscreen για την connectbar




Δεν έχω αποκομίσει κάτι ιδιαίτερο με αυτό το μαθησιακό γεγονός. Απλά έχω κάποια χρήσιμα-διασκεδαστικά εργαλεία και συντομεύσεις μαζεμένα στον browser μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου