Σελίδες

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Πως να εγκαταστήσετε το Ubuntu σε usb flash με το UNetbootin

Κατά καιρούς συχνά αναρωτιόμουν αν είναι δυνατόν να έχω την αγαπημένη μου διανομή ubuntu πάντα μαζί μου και να τη χρησιμοποιούσα σε κάθε υπολογιστή. Μετά από λίγο ψάξιμο βρήκα το UNetbootin, ένα πρόγραμμα που κάνει αυτή τη δουλειά παιχνίδι.

1.    Καταρχάς κατεβάστε το UneBootBin(3.9Mb) και τρέξτε το στον υπολογιστή σας



UNetbootin-Installation of ubuntu


2.    Σαν πρώτη επιλογή ζητάει να διαλέξουμε την διανομή που επιθυμούμε να κατεβάσουμε. Στην περίπτωση του ubuntu το επιλέγουμε από τη λίστα

3.    Από την άλλη αν ήδη έχουμε κατεβάσει την εφαρμογή απλά επιλέγουμε το .iso αρχείο από τη θέση που βρίσκεται στον υπολογιστή μας.
4.   Στη συνέχεια συνδέουμε και επιλέγουμε το usb flash και πατάμε στο “OK” για να αρχίσει η διαδικασία


UNetbootin-Installation of ubuntu from Usb

5.    Μετά από περίπου 5 λεπτά το πρόγραμμα ολοκληρώνει τη διαδικασία και μας βγάζει ως επιλογές Reboot και Exit. Πατάμε Reboot Now.


6.    Από το BIOS ή το boot menu επιλέγουμε "boot from the USB device" και... η αγαπημένη μας διανομή linux θα τρέξει μέσα από το φλασάκι!!!


Μετά από αυτό πλέον είδα ότι με έναν αρκετά εύκολο και γρήγορο τρόπο μπορώ σε ένα flashακι να κουβαλάω ένα ολόκληρο λειτουργικό και τις αγαπημένες μου εφαρμογές πάντα μαζί μου κάτι που μου έχει φανεί ιδιαίτερο χρήσιμο κυρίως στις διακοπές

1 σχόλιο: